Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne trgovine Torbice.si

Splošni pogoji spletne trgovine Torbice.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S Spletno trgovino Torbice.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p., Prisojna Cesta 10, 9252 Radenci.

 

VIZITKA PODJETJA

Sedež podjetja:Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p., Prisojna Cesta 10, 9252 Radenci
Matična številka:7218109000
Davčna številka: 75708752
TRR: SI56 6100 0001 6228 641, odprt pri Delavski hranilnici
Zavezanci za DDV: NE
Datum registracije podjetja: 24.1.2017
Številka dokumenta AJPES: 316-02-03723-2017/2

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Torbice.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Torbice.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Za kasnejšo referenco in hrambo, si lahko splošne pogoje prenesete v PDF obliki preko povezave:POGOJI POSLOVANJA.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Torbice.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),s
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta ali telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Postopek nakupa

Pobrskajte po katalogu izdelkov po kategorijah, ki omogočajo hitrejši dostop do izdelkov, ali pa preprosto vpišite izdelek, ki ga iščete, v iskalnik, da boste prišli do želenih rezultatov. Ko najdete izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na ikono ''v košarico''. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov že imate v košarici. Če z miško kliknete na gumb košarica, se prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Torbice.si in kupcem je v spletni trgovini Torbice.si sklenjena v trenutku, ko Torbice.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Prejeto - Naročilo prejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Torbice.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena v administraciji spletne strani Torbice.si in na strežniku Torbice.si.

 

Načini plačila

Torbice.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun Torbice.si po izdanem predračunu: Na elektronski naslov boste prejeli obrazec z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo zneska nakupa. Nakazilo se opravi podjetju Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. na TRR: SI56 6100 0001 6228 641. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke v roku 1-2 dni oz. v dogovorjenem roku. 
  • po povzetju ob dostavi: Izdelek plačate v trenutku, ko vam ga dostavna služba GLS d.o.o. pripelje na vaš naslov. Plačilo je možno z gotovino ali s karticami. Stroški dostave in plačila znašajo 3.50 €. Ne glede na vrednost pošiljke, morate biti pri prevzemu osebno prisotni. V kolikor vas ne bo doma, se dogovorite za drug datum prevzema.
  • preko Paypal sistema: Pri zaključku naročila se bo odprla PayPal stran, kjer opravite plačilo.

 

Izdaja računa

Torbice.si kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako račun poravnati.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in registriranemu kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Zgodovina naročil).
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV, ker nismo davčni zavezanci po 94. členu ZDDV-1. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave, razen v primerih brezplačnega prevzema ali pri nakupu nad 40 €. Slike so simbolične.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnega spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Pri nakupu veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini ...) v trenutku potrditve naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Pri nakupu velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Torbice.si in je časovno omejena. Promocijsko kodo se mora izkoristiti v tem omejenem časovnem roku, sicer je neveljavna.Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”kuponi” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”uporabi kupon”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati.

 

Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku pol ure (30 min) možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov info@torbice.si z jasnim naslovom sporočila PREKLIC.

2. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri zalogo oz. dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.

 

Poškodba izdelka med dostavo

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki je izvršila dostavo. Kontaktni podatki vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca. 

Če sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotografijo.

 

V primeru naše napake

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju, kakršnem ste izdelek prejeli. Priložite izpolnjen reklamacijski obrazec, ki ga na zahtevo pošljemo po elektronski pošti, s kratkim opisom, kaj je razlog za vračilo. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali pa poslali nove izdelke.

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. Kupec lahko ponudnika obvesti o stvarni napaki na elektronski naslov info@torbice.si.

 

Vračilo izdelkov - odstop od pogodbe

V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur. l. RS št.98/2004, 126/2007) ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@torbice.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov: Roje 3, 8233 Mirna, Slovenija

Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

''Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.
Če je blago naročeno do 13. ure na delovni dan, se ponudnik potrudi, da naročeno blago odpošlje isti dan po prejetem naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 3 delovne dni po prejemu naročila. V primeru daljšega dobavnega roka pa vas o dobavnem roku obvestimo po elektronski pošti ali po telefonu.

Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Ponudnik si pridržuje pravico, da brez navedbe razloga odstopi od pogodbe in izdelkov ne pošlje.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave znaša 3,50 €. Za nakup nad 40 € je dostava brezplačna.

Prevozna služba vas o dostavi paketa obvesti preko sms-a in/ali email-a dan pred dostavo. Dostavljalec vas pred dostavo pošiljke pokliče ali pošlje sms. V kolikor vas ni doma, se dogovorite za drug datum ali pa vam pusti paket na dogovorjenem mestu.

 

Neprevzem naročenega

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo v dostavo, prejmete od nas sporočilo na e-naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam dostavljavec ob dostavi paketa ne more predati, vam v nabiralniku pusti obvestilo o nadaljnjem ukrepanju.

V primeru, da iz kakršnega koli razloga obvestila o prejetju pošiljke nimate (ga niste prejeli, ste ga založili …), nas prosim kontaktirajte na info@torbice.siin posredovali vam bomo podatke, s katerimi lahko paket prevzamete brez obvestila.

V primeru, da kupec naročila ne prevzame, lahko naročilo pošljemo ponovno, vendar le pod pogojem, da kupec v naprej poravna stroške vračanja pošiljke v znesku 3,50 € in stroške vnovičnega pošiljanja v znesku 3,50 €.

V skladu z ZVPot za odstop od pogodbe ne šteje zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, zato ima podjetje pravico uveljavljati povračilo nastalih stroškov.
V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo pristojnim organom kot zlorabo.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1).
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaš naslov za dostavo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

 

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p.

 

Varstvo potrošnika in odgovornost

Uporaba spletne strani in trgovine Torbice.si je izključno na lastno odgovornost uporabnika. Ponudnik ne jamči za pravilno in nemoteno delovanje spletnih vsebin ali njihovih posameznih sklopov. Enako ne jamči, da spletne strani, strežniki ali elektronska sporočila ne vsebujejo virusov ali drugih škodljivih elementov. Ponudnik v tem smislu ne more prevzeti odgovornosti za morebitno škodo, ki bi lahko nastala ob ali zaradi uporabe spletne strani in trgovine.

 

Dostopnost spletne strani

Spletna trgovina je praviloma odprta 24 ur na dan in vse dni v letu. Ponudnik si pridržuje pravico do krajših prekinitev dostopa do spletne strani in trgovine, zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. (Torbice.si) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 233 864 ali po elektronski pošti na info@torbice.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@torbice.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor stranki spora ne moreta rešiti preko pritožbe, z medsebojnim sporazumevanjem, je za spore pristojno sodišče ustrezne pristojnosti v Murski Soboti.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z 32. členom Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

 


Scroll