Napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (Spleta, Brdnik Gregor  s.p.), lahko priložite obrazec za odstop od pogodbe, ali nam pišete na email naslov da nedvomno odstopate od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa. Za prenos obrazca za vračilo klikni TUKAJ
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Spleta, Brdnik Gregor s.p., Visole 158, 2310, Slovenska Bistrica.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite našo embalažo v kateri ste artikel prejeli, oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 040 398 879 ali nam pišete na info@torbice.si . Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@torbice.si ali po telefonu na številko 040 398 879. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

PRENOS OBRAZCA ZA VRAČILO:

KLIKNI TUKAJ