Torbice.si

Kako vas lahko kontaktiram?

  • E-pošta: V ekipi Torbice.si vam bomo, v primeru vprašanj ali težav, z veseljem pomagali. Na e-poštna sporočila vam bomo odgovorili takoj, ko bo to mogoče, ali najkasneje v štiriindvajsetih (24) urah. Prav tako lahko preko e-pošte oddate naročilo. E-pošto nam lahko pošljete na info@torbice.si.
  • Telefon: Pokličite nas in pomagali vam bomo pri vaših vprašanjih ali težavah. Prav tako lahko preko telefona oddate naročilo, zato ne oklevajte in pokličite na našo telefonsko številko 051/760-800 (pon.-sob. 8:00 – 18:00).
  • Facebook: Z veseljem vam bomo v primeru vprašanj ali težav pomagali tudi preko privatnega sporočila na socialnem omrežju Facebook. Odgovorili vam bomo takoj, ko bo to mogoče, ali najkasneje v štiriindvajsetih (24) urah. Prav tako lahko preko privatnega sporočila na Facebooku oddate naročilo.
  • Klepet v živo: Na spletni strani Torbice.si vam bomo v primeru vprašanj ali težav z veseljem pomagali s klepetom v živo (desno spodaj). Odgovorili vam bomo hitro in natančno (pon.-sob. 8:00 – 18:00). Preko klepeta v živo lahko kadarkoli oddate tudi naročilo.

Kako vem, da je nakupovanje pri vas varno?

Na vsakem koraku vam zagotavljamo 100 odstotno varnost. Spoštujemo tudi vašo zasebnost in smo zavezani k temu, da jo varujemo. Spletna trgovina Torbice.si za dodatno varnost uporablja tudi SSL zaščito – certifikat.

Kako lahko všečkam vašo Facebook stran?

Če želite slediti aktualnim člankom, novostim, promocijam, nagradnim igram in super znižanjem v spletni trgovini Torbice.si, všečkajte našo Facebook stran s klikom na povezavo https://www.facebook.com/torbice.si. Hvala!

Ali se lahko naročim na vaš seznam za prejemanje e-pošte?

Če si želite slediti aktualnim člankom, novostim, promocijam, nagradnim igram in super znižanjem v spletni trgovini Torbice.si, se vpišite na naš seznam za prejemanje e-pošte s klikom tukaj. Hvala!

Kako se lahko odjavim od vašega seznama za prejemanje e-pošte?

Če si ne želite prejemati naših e-poštnih sporočil (aktualni članki, novosti, promocije, nagradne igre, super znižanja), se odjavite preko klika na povezavo “Odjava” na dnu vsakega promocijskega elektronskega sporočila.

Kaj je promocijska koda s popustom in kako jo uporabim?

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini in je časovno omejena. Promocijsko kodo pri zaključku blagajne vpišete v okence »Kupon« in nato kliknete gumb »Uporabi kupon«.

Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?

Če želite vaše naročilo spremeniti ali preklicati, nam pošljite e-poštno sporočilo in za vas bomo naročilo spremenili ali preklicali. Če je naročeni izdelek že zapustil skladišče, naročila žal več ne moremo spremeniti ali preklicati.

Kakšno je stanje mojega naročila?

Z veseljem vam sporočimo stanje vašega naročila. Najhitrejša pot za to je, da nas pokličete na telefonsko številko 051/760-800 (pon. – sob. 8:00 – 18:00) ali nam pošljete e-poštno sporočilo in takoj, ko bo mogoče, vam bomo sporočili zahtevane informacije.

Kaj vse se nahaja v paketu?

Ker nam zadovoljstvo strank pomeni največ, se za vsak paket pri sestavljanju posebej potrudimo. V paketu so vsi naročeni artikli, ki so pred tem pregledani, račun v papirni obliki, vsak paket pa ima še dovolj prostora za kakšno presenečenje.

Koliko stane dostava paketa?

Cena paketne dostave je 3,50€. V primeru nakupa nad 40€ vam dostavo krijemo mi.

Kdaj lahko pričakujem svoje naročilo?

Vsa naročila, ki so oddana do 15. ure (pon. – čet.), lahko pričakujete že naslednji dan. Naročila, ki so oddana od pet. – ned., bodo oddana v ponedeljek in jih lahko pričakujete v torek.

Kako bo paket dostavljen?

Torbice.si paketi bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije. Na dan, ko bo paket dostavljen, dobite e-poštno in SMS obvestilo. Dostavljalec vas pred prevzemom paketa pokliče na vašo telefonsko številko.

Ali dostavljate izven Slovenije?

Običajno paketov ne dostavljamo izven Slovenije. V primeru velikega zanimanja za naše izdelke, nas kontaktirajte po e-pošti in bomo vaš primer obravnavali individualno.

Ali lahko dostavo paketa naročim na drug naslov in kako?

Dostavo paketa lahko naročite tudi na drug naslov (npr. v službo). Če želite naročiti paket na drug naslov, v polje »Naslov«, namesto svojega naslova, vpišite željeni naslov lokacije, kamor želite dostavo pošiljke.

Naročeni artikel želim menjati za drugega. Kaj moram storiti?

V primeru, da želite menjati svoje naročilo za drugega, nas kontaktirajte na telefonsko številko 051/760-800 ali pa nam pošljite email na info@torbice.si in zadevo bomo za vas uredili.

Naročeni artikel želim vrniti. Kaj moram storiti?

V primeru, da želite vrniti svoje naročilo, nas kontaktirajte na telefonsko številko 051/760-800 ali pa nam pošljite email na info@torbice.si in zadevo bomo za vas uredili.

Kako dolgo traja, da povrnete stroške naročila, če naročeni izdelek vrnem?

V primeru, da ste nam na zahtevo vračila artikla posredovali vaš transakcijski račun, vam bomo stroške povrnili v najkrajšem možnem času – ponavadi v roku dveh dni, najkasneje pa po zakonsko določenem roku 45 dni.

Kakšni so stroški pošiljanja za izdelek, ki ga želim vrniti?

Če želite izdelek vrniti, morate izpolniti obrazec za reklamacijo in nam ga poslati skupaj z artiklom, ki nima znakov uporabe in je v originalni embalaži, na naslov: Pro Comfort, spletne trgovine, Rok Suhadolnik s.p., Roje 3, 8233 Mirna. Strošek pošiljanja za izdelek, ki ga želite vrniti, je odvisen od cenika izbranega ponudnika storitev na podlagi teže in velikosti paketa. Obrazec najdete TUKAJ.

Kako poteka plačilo po povzetju?

Plačilo po povzetju je najbolj varen način plačila. Znesek vašega naročila enostavno poravnate dostavljalcu, ko vam dostavi vaš paket na dom (ali na drugi naslov).

Katere vrste plačil sprejemate?

V spletni trgovini Torbice.si sprejemamo naslednje vrste plačil:

  • Plačilo po povzetju (plačilo ob prevzemu paketa)
  • Plačilo s plačilnimi karticami
  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo s sistemom PayPal.

Ali je varno plačati s kreditno kartico na vašem spletnem mestu?

Pri tem sodelujemo z najbolj zaupanja vrednimi partnerji in obdelava vašega plačila s kreditno kartico poteka na zavarovani in varni strani. Vsaka zaupanja vredna stran, ki sprejema plačilne kartice, uporablja varno povezavo. To prepoznate po tem, da se pred naslovom spletne strani izpiše HTTPS kar pomeni, da je vzpostavljena varna povezava.